Rapolas yra Lietuvos paralimpinės rinktinės narys.
Rapolo sportas – snieglenčių sportas.
Rapolas į paralimpinį sportą atėjo po nelaimingo atsitikimo.
Rapolas po nelaimingo atsitikimo neteko dalies kojos.
Rapolas yra tvirtas ir užsispyręs, visada aktyvus.
Net po nelaimingo atsitikimo Rapolas norėjo sportuoti ir atėjo į paralimpinį sportą.
Dėl sporto Rapolas metė darbą ir persikraustė gyventi į Austrijos kalnus.
Austrijos kalnuose Rapolas gali treniruotis, nes čia yra snieglenčių trasos ir sniego.
Rapolas dabar sportuoja ir siekia savo pagrindinio tikslo ir svajonės.
Rapolas pernai iškovojo Europos taurę, pasaulio čempionate buvo penktas.
Rapolas išrinktas geriausiu 2023 m. Lietuvos paralimpiečiu.
Rapolo svajonė – dalyvauti 2026 m. žiemos paralimpinėse žaidynėse.
Lietuvos sportininkai žiemos paralimpinėse žaidynėse dalyvavo prieš 20 metų.
Rapolas įsitikinęs, kad neš Lietuvos vėliavą žiemos paralimpinėse žaidynėse.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Savo gyvenimą apvertęs snieglentininkas vejasi paralimpinę svajonę“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.