Simona dirba Lietuvos negalios organizacijų forume.
Ši organizacija rūpinasi žmonėmis su negalia, juos gina ir jais rūpinasi.
Simona išgyvena, kad žmonės su negalia patiria smurtą, dažnai tai vyksta šeimoje.
Simona sako, kad žmogui su negalia gali padėti sportas.
Sportuojantis žmogus su negalia išeina iš namų, sutinka kitus žmones, bendrauja.
Sportuojantis žmogus su negalia tampa labiau savarankiškas.
Simona sako, kad su smurtu dažniau susiduria moterys.
Simona sako, kad žmonės su negalia retai ieško pagalbos.
Simona sako, kad žmonės su negalia turi ieškoti pagalbos dėl smurto.
Simona sako, kad nereikia bijoti ieškoti pagalbos.
Simona ragina žmones su negalia dažniau išeiti iš namų.
Simona ragina žmones su negalia susirasti mylimą veiklą ne namuose.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Sportas – galimybė ištrūkti iš smurto“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.