Kartais kiti žmonės blogai elgiasi su neįgaliu žmogumi.
Raimeda tokių žmonių sutiko jaunystėje.
Raimedos draugas iš jos atėmė vežimėlį.
Dėl to Raimeda tris dienas negalėjo išvykti iš namų.
Tai vadinama smurtu prieš neįgalų žmogų.
Raimeda daugiau nebendravo su šiuo žmogumi.
Tokių žmonių kaip Raimeda yra daug.
Prieš žmones su negalia kartais smurtaujama šeimoje.
Raimeda sako netylėti ir kreiptis pagalbos į kitus žmones.
Lietuvoje yra tarnybos, kurios suteiks pagalbą.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Raimeda Bučinskytė: dėl negalios mane buvo lengviau kontroliuoti“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.