LPAK
Naujienos
Projektai
Žurnalas
Paremk
Sportuok
LPAK
Naujienos
Projektai
Žurnalas
Paremk
Sportuok
2022 05 balandžio
Lietuvos paralimpinio sporto ateitis (tekstas lengvai suprantama kalba)
Pagrindinis
Naujienos
Pasidalinkite:
Nukopijuota
Susipažinkime su Pauliumi Kalveliu:
Paulius yra vienas Lietuvos paralimpinio komiteto vadovų.
Pauliaus pareigos – generalinis sekretorius.
Vienas iš Pauliaus darbų – siūlyti paralimpiečiams reikalingus įstatymus.
Paulius pergyvena dėl paralimpinio sporto ateities:
Lietuvos valdžia priėmė paralimpiečiams nepalankų įstatymą.
Dėl naujo įstatymo paralimpiečiai neteks rėmėjo ir pinigų.
Paralimpiečiai be pinigų turės mažiau treniruočių stovyklų, varžybų.
Todėl paralimpiečiai laimės mažiau medalių.
Lietuvos paralimpinis komitetas negalės tęsti kitos veiklos.
Paulius nepraranda vilties:
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija nori padėti paralimpiečiams.
Lietuvos paralimpinis komitetas jau ieško naujų rėmėjų.
2022 metai bus nelengvi, bet kiti metai turi būti geresni.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą
Pauliaus Kalvelio komentarą.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.
Gerai