Ramūnas turi negalią, jis neturi dalies dešinės kojos.
Ramūnas nuo mažens sportuoja nepaisant negalios.
Ramūnas sportuoja dėvėdamas dešinės kojos protezą.
Ramūnas gyvenime išbandė daug sporto šakų.
Ramūnas žaidė krepšinį, stalo tenisą, badmintoną, sėdimąjį tinklinį.
Ramūnas susidomėjo lengvąja atletika dalyvaudamas televizijos projekte „Ypatingas būrys“.
Ramūnas tapo rutulio stūmiku.
Ramūnas neseniai pradėjo dirbti su treneriu Šarūnu Banevičiumi.
Ramūno tikslai – aukščiausi.
Ramūnas nori laimėti medalį Europos čempionate, patekti į paralimpines žaidynes.
Ramūno svajonė – paralimpinis auksas.
Ramūnas yra pavyzdys kaip reikia siekti savo tikslų.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Kelias į rojų“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.