Osvaldas Bareikis yra dziudo imtynininkas, paralimpietis.
Osvaldas turi regėjimo negalią, mato mažai.
Osvaldas du kartus dalyvavo paralimpinėse žaidynėse – Rio de Žaneire ir Tokijuje.
Osvaldas Tokijo paralimpinėse žaidynėse iškovojo bronzos medalį.
Medalis Osvaldui yra ypatingas.
Osvaldas kovije dėl šio medalio nugalėjo anksčiau nenugalėtą varžovą.
Osvaldas gimė Ukmergėje, bet sportuoti pradėjo Vilniuje.
Osvaldas vaikystėje išbandė daug sporto šakų ir pasirinko dziudo imtynes.
Osvaldas yra stiprus ir fiziškai, ir psichologiškai.
Osvaldą treniruoja Algis Mečkovskis.
Osvaldą labiausiai motyvuoja sūnus Eivinas.
Osvaldas žavisi buvusiu dziudo imtynininku Jonu Stoškumi, kuris yra laimėjęs du paralimpinius medalius.
Osvaldas dabar ruošiasi Paryžiaus paralimpinėms žaidynėms.
Osvaldas galvoja ir apie Los Andželo paralimpines žaidynes.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Herojaus pėdomis“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.Gerai