Oksana turi regėjimo negalią, ji beveik nieko nemato.
Jai neleido lankyti kūno kultūros pamokų mokykloje.
Mokytojai bijojo, kad ji susižeis.
Oksana pradėjo sportuoti naujoje mokykloje. Oksana mokėsi Lietuvos aklųjų ir silpnaregių mokykloje.
Oksanos gyvenime didelę įtaką turi sportas.
Oksana džiaugiasi, kad gali sportuoti.
Sportuodama Oksana tapo stipri.
Oksana ėmė pasitikėti savimi.
Oksana sporte pasiekė daug, tapo paralimpiete.
Oksana labai stengėsi. Ji pateko į paralimpines žaidynes.
Oksana dalyvavo 2 paralimpinėse žaidynėse.
Paralimpinės žaidynės yra svarbiausias žmonių su negalia sporto renginys.
Oksana sako, kad sportas pakeitė jos gyvenimą.
Oksana treniruojasi kasdien.
Oksana ragina kitus negalią turinčius žmones nepasiduoti.
Oksana yra stipresnė ir labiau pasitiki savimi.
Ji ragina jaunus žmones su negalia judėti ir siekti savo tikslų.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Gyvenimą pakeitė sportas“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.