Danas rankos nevaldo jau 10 metų, nuo motociklo avarijos.
Danas baigė Lietuvos karo akademiją, bet pateko į motociklo avariją.
Po motociklo avarijos Danas atėjo į žmonių su negalia sportą.
Danui gerai sekėsi, jis užėmė antrą vietą Europos čempionate.
Danas sportuoja ir dirba.
Danas yra fotografas.
Danas sako, kad negalia netrukdo gyventi ir siekti tikslų.
Danas sportuoja sporto klube „Cosma”.
Daną treniruoja treneris Martas Skrabulis.
Danas vasarą įkūrė savo sporto klubą „Paradoksas”.
Danas nori, kad kuo daugiau žmonių su negalia pradėtų sportuoti.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Aplenkti save“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.