Aušra laisvalaikiu aktyviai dalyvauja ir kitose veiklose.
Aušra važinėja po mokyklas, dalyvauja kituose projektuose.
Taip Aušra pasakoja žmonėms apie paralimpinį sportą.
Aušra pasakoja ir apie gyvenimą su negalia.
Aušra siekia keisti aplinkinių požiūrį į negalią.
Aušra yra pirmoji silpnaregė maratono bėgikė Lietuvoje.
Aušra dalyvauja maratono varžybose nuo 2017 metų.
Aušra buvo patekusi į Tokijo paralimpines žaidynes.
Aušra Tokijo paralimpinėse žaidynėse negalėjo dalyvauti dėl traumos.
Aušra dėl to nenuleido rankų ir nepasidavė, sportuoja toliau.
Aušros tikslas – dalyvauti Paryžiaus paralimpinėse žaidynėse.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Bėgte per kasdienybę“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.