Andrius pradėjo sportuoti prieš septynerius metus.
Andrių sportu sudomino treneris Deimantas Jusys.
Andrių palaiko jo gyvenimo draugė Ema.
Pernai Andrius pirmą kartą dalyvavo paralimpinėse žaidynėse Japonijoje.
Andrius turi negalią – turi silpnesnę vieną ranką.
Andriui sportuoti padeda gydytojas Kęstutis Linkus.
Andrius šiais metais du kartus stūmė rutulį labai toli.
Andriaus rekordas rutulio stūmime – 15 metrų ir 29 centimetrai.
Andrius šiais metais laimėjo kelias tarptautines varžybas.
Andrius svajoja iškovoti medalį Paryžiaus paralimpinėse žaidynėse.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Andriaus Skujos aukso amžius“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.