2022 12 gruodžio

Susipažinkime su Andriumi Skuja (tekstas lengvai suprantama kalba)

Susipažinkime su Andriumi Skuja:

 

  • Andriui trisdešimt metų, jis gyvena Šiauliuose.

  • Andrius pradėjo sportuoti prieš septynerius metus.

  • Andrių sportu sudomino treneris Deimantas Jusys.

  • Andrių palaiko jo gyvenimo draugė Ema.

  • Pernai Andrius pirmą kartą dalyvavo paralimpinėse žaidynėse Japonijoje.

  • Andrius turi negalią – turi silpnesnę vieną ranką.

  • Andriui sportuoti padeda gydytojas Kęstutis Linkus.

  • Andrius šiais metais du kartus stūmė rutulį labai toli.

  • Andriaus rekordas rutulio stūmime – 15 metrų ir 29 centimetrai.

  • Gabrielė pernai nepateko į Tokijo paralimpines žaidynes.

  • Andrius šiais metais laimėjo kelias tarptautines varžybas.

  • Andrius svajoja iškovoti medalį Paryžiaus paralimpinėse žaidynėse.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Andriaus Skujos aukso amžius“.