2024 18 liepos

Susipažinkime su Nerijumi Venckumi (tekstas lengvai suprantama kalba)

Susipažinkime su Nerijumi Venckumi: 

  • Nerijus Venckus yra negalią turintis vilnietis.

  • Nerijus nevaikšto, juda neįgaliojo vežimėliu.

  • Nerijus daug metų žaidė vežimėlių krepšinį, atstovavo Lietuvos rinktinei.

  • Nerijus ryžosi dar vienam iššūkiui – dalyvauti plaukimo maratone.

  • Nerijaus tikslas – nuplaukti 10 kilometrų ežere.

  • Nerijus taip nori įkvėpti kitus negalią turinčius žmones.

  • Nerijus nori, kad kuo daugiau negalią turinčių žmonių sportuotų.

  • Nerijus įrodinėja, kad negalia nėra kliūtis sportuoti.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Didžiausi reikalavimai – sau“.