Asta yra Lietuvos paralimpinio komiteto generalinė sekretorė.
Asta yra Lietuvos paralimpinės komandos vadovė.
Asta lankėsi Paryžiuje, kur kitais metais vyks paralimpinės žaidynės.
Paralimpinėse žaidynėse Paryžiuje dalyvaus ir Lietuvos komanda.
Asta domėjosi, kokios sąlygos bus sportininkams.
Paryžiaus paralimpinėse žaidynėse dalyvaus 4400 sportininkų iš viso pasaulio.
Varžybos vyks istorinėse Paryžiaus miesto vietose.
Pavyzdžiui, futbolo varžybos vyks prie Eifelio bokšto.
Paryžiaus valdžia stengiasi kuo labiau pritaikyti miestą žmonėms su negalia.
Visi sportininkai Paryžiuje gyvens paralimpiniame miestelyje.
Žiūrovai galės nusipirkti bilietus į paralimpines žaidynes.
Paryžiaus paralimpines žaidynes Lietuvoje rodys LRT televizija.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Paryžius ruošiasi išskirtinėms žaidynėms“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.