Paryžiaus paralimpinių žaidynių aptarimas:

Lietuvos paralimpinio komiteto prezidentas Mindaugas Bilius
Mindaugas Bilius yra buvęs sportininkas, Lietuvos paralimpinio komiteto prezidentas.
Lietuvos paralimpinis komitetas yra žmonių su negalia sporto organizacija.
Lietuvos paralimpinis komitetas siunčia sportininkus į paralimpines žaidynes.
Paralimpinės žaidynės yra didžiausias žmonių su negalia sporto renginys pasaulyje.
Šiais metais paralimpinės žaidynės vyko Paryžiuje, Prancūzijoje.

Mindaugas sako, kad Lietuvos paralimpiečių pasirodymą Paryžiuje vertina gerai.
Paryžiuje bronzos medalį iškovojo dziudo imtynininkas Osvaldas Bareikis.
Be to, net septyniems Lietuvos sportininkams pavyko patekti į finalus.
Tai yra geri pasiekimai.
Mindaugas džiaugiasi, kad sportininkai susidorojo su iššūkiais.
Mindaugas džiaugiasi, kad paralimpiečius Paryžiuje aplankė Lietuvos prezidentas Gitanas Nausėda.
Mindaugas sako, kad tai labai svarbu visiems žmonėms su negalia.

Mindaugas tiki, kad Paryžiuje Lietuva galėjo iškovoti dar du medalius.
Bet šiek tiek sėkmės pritrūko plaukikui Edgarui Matakui ir lengvaatletei Oksanai Dobrovolskajai.
Kitos vasaros paralimpinės žaidynės po keturių metų vyks Los Andžele, Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Mindaugas mano, kad Los Andželo žaidynėse Lietuvos rezultatai gali būti dar geresni.
Tam reikia, kad sportininkams padėtų valstybė ir verslas.
Mindaugas dėkoja Lietuvos paralimpinio komiteto rėmėjams už palaikymą.

Po dvejų metų Italijoje vyks žiemos paralimpinės žaidynės.
Atstovauti Lietuvai žiemos žaidynėse siekia Rapolas Micevičius.
Rapolas yra snieglentininkas, turintis judėjimo negalią.
Mindaugas sako, kad Rapolui labai svarbu patekti į žiemos paralimpines žaidynes.
Tai svarbu ir visai Lietuvai, šalies žmonių su negalia sportui.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Paralimpiečiai yra pavyzdys“.