Irena nevaikšto, nes prieš daug metų pateko į automobilio avariją.
Po avarijos Irena bijojo, kad iš jos šaipysis dėl jos negalios.
Irena buvo stipri, pradėjo sportuoti ir tapo žinoma paralimpiete.
Irena sako, kad reikia kalbėti apie smurtą prieš neįgaliuosius.
Irena sako, kad tai padeda mažinti smurtą prieš žmones su negalia.
Irena sako, kad smurto prieš neįgaliuosius mažėja, bet pasitaiko.
Irena pati matė smurtą prieš žmones su negalia.
Irena sako, kad smurtas žeidžia žmones su negalia.
Lietuvos paralimpinis komitetas siekia mažinti smurtą prieš žmones su negalia.
Lietuvos paralimpinis komitetas atliko žmonių apklausą.
Beveik visi apklausos dalyviai mano, kad Lietuvoje žmonės su negalia yra diskriminuojami.
Tai reiškia, kad žmonės su negalia gyvena blogiau nei kiti žmonės.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Ilgiausiai negyja širdies žaizdos“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.