Lietuvos paralimpinę komandą sudaro žmonės su judėjimo ir regėjimo negalia.
Sukurtas specialus lipdukas, kuriame pavaizduota gilė.
Tokie lipdukai atitenka sporto objektams: salėms, maniežams, stadionams.
Sporto objektas turi būti pritaikytas žmonėms su negalia.
Žmonės su negalia turi galėti lengvai patekti į tokį sporto objektą
Žmonės su negalia turi galėti sportuoti tokiame sporto objekte
Tokių objektų daugėja Lietuvos miestuose ir miesteliuose.
Ant pritaikytų sporto objektų daugėja ir lipdukų su gile.
Žmonės su negalia tuo labai džiaugiasi.
Toks lipdukas šiemet suteiktas Utenos sporto centrui.
Čia žmonės su negalia gali sportuoti.
Tai padeda žmonėms su negalia jaustis geriau, būti sveikesniems.
Pritaikytus sporto objektus galima rasti specialiame žemėlapyje.
Žemėlapis yra mobiliojoje programėlėje „Parateam”.
Programėlę gali atsisiųsti visi išmanių telefonų vartotojai.
Programėlė labai patogi, ji padeda rasti vietą sportuoti.
Programėlė padeda išsirinkti sporto šaką.
Pritaikytų sporto objektų yra ir dideliuose, ir mažuose miestuose.
Programėlėje yra jau daugiau nei 200 pritaikytų sporto objektų.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Gilė – miestuose ir regionuose“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.