2024 10 sausio

Paralimpiečiai bendrauja su vaikais (tekstas lengvai suprantama kalba)

Trys paralimpiečiai lanko vaikus Lietuvos mokyklose:

 

  • Disko metikė Oksana Dobrovolskaja.

  • Maratono bėgikė Aušra Garunkšnytė.

  • Plaukikas Edgaras Matakas.

  • Oksana, Aušra ir Edgaras yra švietimo projekto ambasadoriai.

  • Paralimpiečiai vyksta į Lietuvos mokyklas, susitinka su daug vaikų – mažų ir didelių.

  • Paralimpiečiai pasakoja vaikams apie savo pergales, negalią, sporto naudą.

  • Paralimpiečiai yra pavyzdys vaikams kaip būti stipriems ir nenusiminti, kai yra sunku.

  • Paralimpiečiai yra projekto „Negalią keičia supergalia“ ambasadoriai.

  • Projektą vykdo Lietuvos paralimpinis komitetas drauge su savo rėmėjais.

  • Per 2023 metus trys paralimpiečiai aplankė jau 650 mokinių.

  • Trys paralimpiečiai apsilankė jau 9 Lietuvos mokyklose.

  • Projektas tęsiamas ir 2024 metais.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Paralimpiečių supergalios motyvuoja vaikus“.