Trys paralimpiečiai lanko vaikus Lietuvos mokyklose:
Disko metikė Oksana Dobrovolskaja.
Maratono bėgikė Aušra Garunkšnytė.
Plaukikas Edgaras Matakas.
Oksana, Aušra ir Edgaras yra švietimo projekto ambasadoriai.
Paralimpiečiai vyksta į Lietuvos mokyklas, susitinka su daug vaikų – mažų ir didelių.
Paralimpiečiai pasakoja vaikams apie savo pergales, negalią, sporto naudą.
Paralimpiečiai yra pavyzdys vaikams kaip būti stipriems ir nenusiminti, kai yra sunku.
Paralimpiečiai yra projekto „Negalią keičia supergalia” ambasadoriai.
Projektą vykdo Lietuvos paralimpinis komitetas drauge su savo rėmėjais.
Per 2023 metus trys paralimpiečiai aplankė jau 650 mokinių.
Trys paralimpiečiai apsilankė jau 9 Lietuvos mokyklose.
Projektas tęsiamas ir 2024 metais.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Paralimpiečių supergalios motyvuoja vaikus“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.