Lietuvos paralimpinėje rinktinėje yra du plaukikai.
Edgaras Matakas ir Gabrielė Čepavičiūtė dalyvavo pasaulio čempionate.
Pasaulio čempionate varžėsi plaukikai su negalia.
Edgaras Matakas nemato, o Gabrielė Čepavičiūtė nevaikšto.
Pasaulio čempionatas vyko Portugalijoje.
Lietuvos rinktinė pasaulio čempionate iškovojo du medalius.
Edgaras Matakas pasaulio čempionate iškovojo sidabro ir bronzos medalį.
Edgaras Matakas pasaulio čempionate galėjo laimėti dar vieną medalį.
Edgaras Matakas paskutinėje rungtyje nedalyvavo, nes susižeidė petį.
Gabrielė Čepavičiūtė pasaulio čempionate dalyvavo pirmą kartą.
Gabrielė Čepavičiūtė pasaulio čempionate plaukė dviejose rungtyse.
Gabrielė Čepavičiūtė pagrindinėje savo rungtyje užėmė septintą vietą.
Gabrielė Čepavičiūtė antroje savo rungtyje užėmė dešimtą vietą.
Edgarą Mataką treniruoja treneris Ramūnas Leonas.
Gabrielę Čepavičiūtė treniruoja trenerė Rasa Mažutaitienė.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Mobilioji programėlė – sportui ir įkvėpimui“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.