Lietuvos paralimpinis komitetas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su marketingo agentūra „We Are Marketing“, kuri prisidės prie komiteto vystomų projektų, paralimpinės komandos įvaizdžio kūrimo.
Pasak rankomis su „We Are Marketing“ partneriais Neringa Petrauskaite ir Juliumi Kaknevičiumi sukirtusio Lietuvos paralimpinio komiteto prezidento Mindaugo Biliaus, bendradarbiavimo iniciatyva yra abipusė ir nukreipta į bendrą tikslą – siekti įtraukties visuomenėje per paralimpinį sportą ir jo atletus.
„Nesuklysiu sakydamas, kad mūsų partnerystė su „We Are Marketing“ prasidėjo ne šiandien ir ne vakar, bendradarbiaujame kelerius metus. „We Are Marketing“ profesionalai prisidėjo prie „Parateam Lietuva“ atsiradimo ir įvaizdžio vystymo. Galima drąsiai sakyti, kad esame laiko patikrinti bičiuliai, dėl to man yra dar smagiau, kad „We Are Marketing“ oficialiai įsiliejo į paralimpinę šeimą. Neabejoju, kad kartu mes pasieksime, jog Lietuvos paralimpiečiai būtų dar matomesni, jų balsas dar garsesnis“, – sakė M. Bilius.
„Sugrįžtame po pertraukos į partnerystę su „Parateam Lietuva“, nes mums labai pakeliui su ambicingais ir atkakliai siekiančiais tikslo. Pakeliui su žmonėmis, kurie įkvepia nesustoti. O „Parateam Lietuva“ veikla ir jos rezultatai – kalba patys už save. Gal ir šabloniškai nuskambės, jei dabar pasakysiu, kad džiaugiamės tuo, bet taip ir yra. Mums tikrai labai faina ir gera sugrįžti, ypač kai žinome, kad galime padėti šiai komandai judėti į priekį dar toliau”, – sakė Julius Kaknevičius, „We Are Marketing“ partneris.
Paramos sutartis tarp Lietuvos paralimpinio komiteto ir „We Are Marketing“ pasirašyta metams.