Įtraukusis ugdymas yra, kai visi vaikai mokosi kartu.
Jie kartu sėdi klasėje, visi sportuoja per kūno kultūros pamokas.
Dalis vaikų turi įvairių specialių poreikių.
Tai reiškia, kad dalis vaikų nemato, nevaikšto arba turi kitokią negalią.
Tokiems vaikams per kūno kultūros pamokas reikalinga pagalba.
Padėti vaikams gali mokytojai arba mokytojo padėjėjai.
Reikia, kad mokyklose būtų tinkama aplinka.
Reikia, kad mokyklos turėtų tinkamą įrangą.
Mokytojai sako, kad jiems reikia daugiau patiems apie tai išmokti.
Mokytojams nori padėti ir Lietuvos paralimpinis komitetas.
Lietuvos paralimpinis komitetas yra žmonių su negalia sporto organizacija.
Lietuvos paralimpinis komitetas padeda mokytojams sužinoti, kaip dirbti su vaikais.
Lietuvos paralimpinis komitetas leidžia mokytojams skirtą mokymų medžiagą su patarimais.
Tai yra svarbu, nes visi vaikai turi sportuoti.
Sportas yra svarbus vaikų sveikatai ir savijautai.
Sportas padeda vaikams užaugti stipresniems.
Vaikai per sportą susidraugauja su kitais vaikais ir draugiškai sutaria.
Labai svarbu, kad mokyklose visi vaikai galėtų mokytis kartu.
Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Griauti atskirties sienas“.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.